maanantai 21. heinäkuuta 2014

Uuden alku!

Eli nyt teille 10 lukialleni tiedoksi. 
Poistan lähipäivinä kaikki postaukseni.
 Ja aloitan tämän blogin ikään kuin alusta.
 Koitan kuvata enemmän ja tehdä parempia postauksia ja niin ikään kuvatarinoita.
Musta myös tuntuu että tää blogi on ollut ihan huono. 
Koska mulle ei ole tullut yhtäkään kommenttia.
Muistikortin käyn ostamassa huomenna mummuni kanssa. 
Olen nyt viikon mummulassa.
 Jossa kuvaan hieman nukkejani.

Toivon että tähän postaukseen tulisi 3-5 kommenttia enneenkuin postaan seuraavaan kerran. 
Mutta seuraavat kuvat ovat siis mummulasta.
 Ja tyhjennän blogin historian varmaan tällä viikolla.
Äitini ja sidkoni tulivat englannista ja sain kivoja tuliaisia. 
Joten siihen katsoen minulla on kamera.
mutta seuraavaan postaukseen 3-5 kommentin jäljeen.
Omia kommenttejani ei lasketa jne.


Pihlava & Nuket

P.S. Koitin katsoa ettei tule kirjoitusvirheitä.
Onko muuten kirjoitusvirheitä yhteen vai erikseen?
Ja käykää toki katsomassa nukkeprofiilit, olen hieman päivittänyt sitä.
Ja jos joku tarkka huomasi että, olen siirtänyt kaikki profiilit samaan sivuun.


Pihlava & Nuket

2 kommenttia:

  1. Toivottavasti tulee pian uusia kuvia! nwn

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivon kanssa, joten ihmiset kommentoikaa! Seuraavassa postauksessa kuvien lisäksi hieman infoo ;)

      Poista